BLOG YAZMAYA KARAR VERENLERDE BUGÜN

Merhabalarr!!!
Instagram'dan bilenler bilir bir dönem boyunca pek çok yeri gezip yeni yerler gördüm. Bilmeyenler için de söyleyeyim bir dönem boyunca Polonya'nın Katowice şehrinde Erasmus öğrencisiydim. Dönem boyu 14 ülkeyi ve 30 şehri yorulmak bilmeden çoğu yerleri yürüyerek gezdim. Şimdi kafalarda bir soru belirmiştir tabi "Bu blog sadece gezi blogu mu olacak?". Hayır tabi ki, kendimi sınırlandırmak istemiyorum. Bu blog kişisel bir blog olup gezmenin yanı sıra istediğim her şey üstüne yazacağım bir blog olacaktır.
Beni tanıyanların yanı sıra tanımayan ve blogumu takip etmek isteyenler için kısaca kendimi tanıtmak isterim. Bendeniz Başak Pırıl Gökayaz, Mersin'in Tarsus ilçesinde 1996 yılında Mart ayının 15. gününde doğdum. Başkent Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümü son sınıf öğrencisiyim. Klasik bir edebiyat öğrencisi olarak tabi ki kitap okumayı çok seviyorum. Kitap okumanın yanı sıra seyahat etmeyi, dizi&film izlemeyi çok seviyorum. Belki ilerleyen zamanlarda dizi&film analizleri de yapabilirim hiç belli olmaz.
Açıkçası kafamda belli bir konu yok amacım bir şeyler üstüne yazmak ve sizleri elimden geldiğince bilgilendirmek ve tabi ki kendimi geliştirmek. Umarım takdirinizi kazanırım. Eğer bir kusurum olursa af ola. Takipte kalmanız ve ilk yazımda görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar